Home Utile 7 ALIMENTE PENTRU STIMULAREA CREȘTERII PĂRULUI

7 ALIMENTE PENTRU STIMULAREA CREȘTERII PĂRULUI

by GetLokal.ro

Părul perfect se obține mai întâi cu o nutriție adecvată și apoi cu utilizarea produselor de calitate. Părul nostru crește de la 50 mm la 150 mm într-o lună. Rata de creștere este direct legată de alimentele pe care le consumăm. Hrănirea părului cu proteine, vitamine și alimente bogate în fier îi poate îmbunătăți puterea și sănătatea, astfel încât să arate mai gros și mai strălucitor.

Iată o listă de alimente care pot stimula creșterea părului și vă pot ajuta să obțineți aspectul dorit la care ați visat întotdeauna.

  1. Ulei de pește

Somonul, tonul sau uleiul de pește de hering sunt unele dintre cele mai bune surse de proteine. Pe lângă proteine, uleiul de pește este bogat în acizi grași omega-3, vitamina B12 și fier, care ajută la formarea celulelor roșii din sânge care transportă oxigenul la nivelul scalpului și stimulează creșterea părului.

  1. Legume verde închis

Legumele de culoare verde închis sunt o altă sursă bună de vitamina A și B. Acești nutrienți ajută la producerea sebumului – o substanță creată de foliculii de păr care menține starea și umiditatea părului optim. Legumele verzi sunt o sursă excelentă de fier și calciu și sunt esențiale pentru creșterea rapidă a părului.

  1. Cereale și leguminoase

Fasolea și linte sunt cele mai bune surse de proteine ​​pentru vegetarieni. De asemenea, conțin biotină, zinc și fier, care prezintă un mare beneficiu pentru creșterea și sănătatea părului.

  1. Carne

Cele mai citite articole

Părul nostru este alcătuit din keratină – un tip de proteină care alcătuiește cea mai mare parte a scalpului. Lipsa de proteine ​​poate încetini sau opri creșterea părului, astfel încât proteinele trebuie luate pentru a menține foliculii de păr puternici. Consumul regulat de carne pură are un efect pozitiv asupra ratei de creștere a părului.

  1. Nuci și semințe

Nucile și semințele sunt bogate în zinc, magneziu, calciu, seleniu, acizi grași omega-3 și alte câteva minerale care stimulează creșterea părului. Caju, nuci, migdale, nuci de Brazilia, nuci, floarea-soarelui, dovleac și semințe de in sunt unele dintre cele mai bune alimente pe care le puteți lua pentru a stimula creșterea părului.

  1. Fructe

Adăugarea de fructe proaspete în dieta dvs. este o modalitate excelentă de a vă menține părul într-o stare excelentă. Fructele precum lămâile, portocalele, strugurii, căpșunile, caisele, stafidele și piersicile sunt o sursă bogată de antioxidanți și vitamine A, C și E.

  1. Ouă

Ouăle conțin proteine, fier, seleniu, complex de vitamina B, sulf, biotină și colină, care ajută la transportarea oxigenului către foliculii de păr, stimulând astfel creșterea părului și sănătatea generală a scalpului.

Sursă: vsichki-recepti.com

Cele mai citite articole

You may also like

banner desktop banner mobil