Te pregătești să începi un proiect de marketing mai complex sau îți dorești să externalizezi o parte din activitățile tale de marketing? Probabil că ai deja în minte întrebări ca cele de mai jos:
- Să colaborez cu o agenție de marketing online?
- Să apelez la un freelancer?
- Să mă bazez pe echipa mea de marketeri in-house?
Zona de servicii de marketing online este cu siguranță variată și îți poate oferi resurse suficiente, în funcție de complexitatea proiectului tău. Cum alegi varianta potrivită pentru tine? Ți-am pregătit câteva răspunsuri.
Dacă nu ai timp să citești până la final, pe scurt, o agenție de marketing digital înseamnă:
- O echipă multidisciplinară de experți, de obicei seniori în domeniile lor de activitate;
- Un contract ferm cu o persoană juridică;
- Obligații și responsabilități față de tine în calitate de client;
- Certificări reale
- Comunicare în timp real;
- Focus pe rezultate palpabile;
- Bune practici și inovații în domeniul marketingului digital.
De ce este mai eficient să colaborezi cu o agenție de marketing digital, mai ales dacă ai un proiect mare?
- Ai acces oricând la resurse
O agenție de marketing online funcționează astfel încât să îți ofere acces fără întreruperi la resursele de care ai nevoie. În plus, este formată dintr-o echipă de experți, specializați pe nișe diferite.
Dacă proiectul tău este unul complex, este posibil să ai nevoie de servicii de Web Development, Performance Marketing, Social Media, Creative Services, Branding, Digital Strategy și de multe altele la care nu te-ai gândit până acum. O echipă de marketeri seniori aleși cu grijă va rezolva problemele ce pot apărea în cadrul proiectului tău, indiferent de complexitate.
- Experiență dobândită în timp
Echipa unei agenții de Digital Marketing știe încă de la început cum să contureze profilul clienților tăi și poate anticipa ușor ce ți se potrivește. Aceasta nu va începe de la zero atunci când vine vorba despre un nou proiect de marketing, ci va porni de la experiența anterioară acumulată în urma colaborării cu sute de clienți din industrii diferite. Astfel, membrii echipei își vor da seama mai ușor ce funcționează și ce nu în cazul tău. De asemenea, vor folosi date statistice și argumente clare pentru a se concentra pe dezvoltarea unei rețete eficiente pentru businessul tău.
- Viteză și adaptabilitate
Datorită faptului că se coordonează și pot reacționa mai ușor, membrii echipei unei agenții de marketing online pot face față cu succes unei probleme urgente. Atitudinea proactivă și obișnuința de a fi mereu la curent cu noutățile îi vor ajuta să minimizeze riscurile.
- Comunici mai ușor
Membrii echipei unei agenții de marketing digital îți vor răspunde la toate întrebările și te vor sprijini atunci când ai nelămuriri. Cele mai multe agenții au o strategie clară de comunicare și de relații cu clienții, astfel că “te vor trage de mânecă” atunci când lucrurile par să întârzie sau să stagneze.
- Poți să uiți de Project Management
În cadrul unei agenții de marketing online există deja resurse pentru activitatea de Project Management. Echipa din cadrul agenției cu care colaborezi își va împărți eficient task-urile și va fi coordonată cu atenție.
- Experți pe care te poți baza
Dacă un membru al echipei agenției se află în concediu sau nu poate lucra temporar la proiectul tău, ceilalți îl vor sprijini. De asemenea, poți să fii sigur ca o agenție cu experiență va răspunde cu profesionalism în cazul unei urgențe sau al unei crize.
- Costuri mai reduse în raport cu ceea ce primești
Așa cum am menționat, dacă ai un proiect de marketing de amploare, este posibil să fie nevoie să faci față unor costuri adiționale. Dacă alegi să lucrezi cu o agenție de marketing digital profesionistă există un risc mult mai mic de a te confrunta cu costuri adiționale și, cel mai probabil, vei ști de la început cum să îți organizezi bugetul.
Web Ventures te va ajuta să obții cele mai bune rezultate din investițiile tale în marketing online! Descoperă serviciile noastre și contactează-ne dacă ai întrebări!