Piata economica din Romania este in plina expansiune, iar Capitala nu face exceptie in acest sens, ci dimpotriva. Numarul firmelor care aleg sa isi deschida sedii in Bucureste creste considerabil chiar de la luna la luna, pentru ca aici exista suficienta forta de munca bine pregatita si capabila.
Cei care se afla in cautarea unei cladiri de birouri trebuie sa fie, insa foarte atenti inainte de a lua o decizie, pentru a se asigura ca isi aloca un spatiu potrivit in care sa isi desfasoare activitatea si care sa fie accesibil pentru angajati din toate punctele de vedere. In randurile urmatoare sunt mentionate principalele detalii care trebuie luate in considerare in acest sens.
Zona de inchirieri birouri Bucuresti
Pentru inceput, proprietarii afacerilor trebuie sa caute spatii pentru birouri in zone care sa fie accesibile pentru angajati din punct de vedere al mijloacelor de transport. Nimeni nu-si doreste sa munceasca intr-o zona in care nu ajung autobuzele, tramvaiele ori chiar metroul.
Printre cele mai cautate spatii din Bucurestiul actual se numara Pipera, acolo unde exista deja foarte multe firme, Preciziei, dar si Timpuri Noi sau chiar Aparatorii Patriei. Important de stiut este si faptul ca pe langa aceste zone, a inceput si dezvoltarea altora, pentru fluidizarea traficului dintr-un oras deja supra-aglomerat, dar si pentru sporirea nivelului de confort al angajatilor.
Capacitate
Un alt detaliu ce trebuie lua in considerare inainte de inchirierea unei cladiri este spatiul disponibil in aceasta. Daca firmele mici, cu un numar de angajati de pana in 100 nu au nevoie de foarte mult spatiu, companiile mari ar putea fi nevoite sa inchirieze chiar si cladiri mari, in care sa amenajeze peste 1000 de locuri de munca.
Mai mult, cei care detin afaceri trebuie sa se gandeasca si pe termen scurt si lung. De exemplu, poate ca isi doresc sa se extinda, iar acest caz trebuie sa se asigure din start ca vor avea suficient spatiu la dispozitie.
Confort
Este dovedit faptul ca angajatii lucreaza intotdeauna mai bine atunci cand au parte de un nivel ridicat de vonfort la locul de munca. In momentul in care oamenii isi desfasoara activitatea intr-un sediu recent construit, in care totul este nou sau intr-un sediu care a fost recent reamenajat, acestia vin cu drag la munca si sunt mult mai deschisi catre nou si catre directiile pe care firma si le traseaza din punct de vedere strategic. Mobilierul, asezarea, compartimentarea – toate acestea trebuie luate in considerare inca de la inceput.
Utilitati
Nu in ultimul rand, cladirile de birouri trebuie sa fie dotate cu toate utiltatile, pentru o buna desfasurare a activitatii: apa curenta, lumina, canalizare. Acestea nu trebuie sa lipseasca de pe lista preocuparilor persoanelor care au nevoie de un nou sediu.
In Bucuresti exista extrem de multe variante cand vine vorba despre cladiri de inchiriat pentru spatii de birouri, incat cei care au afaceri trebuie doar sa isi stabileasca foarte bine prioritatile si sa caute cu atentie!