Home Stiri locale Marile provocări ale televiziunilor difuzate prin cablu

Marile provocări ale televiziunilor difuzate prin cablu

by GetLokal.ro

Dacă vor să nu înregistreze mari pierderi pe segmentul abonamentelor la televiziunea prin cablu, operatorii din România vor trebui ca să vină cu oferte mult mai atractive în 2020, deoarece clienții lor devin din ce în ce mai informați și nu mai pot să fie păcăliți ușor cu tot felul de posturi tv no name, de umplutură.

Ce vrea consumatorul de televiziune prin cablu în 2020?

Consumatorul de televiziune al anilor ce vor veni va fi unul care va dori să își facă singur grila de programe tv și să plătească numai pentru acestea, nu și pentru altele care nu îl interesează și la care nu se uită niciodată, deși acum sunt incluse în pachetul de bază.

Dacă nu vor avea această satisfacție, indiferent că vor să afle cele mai noi știri interne sau externe, ba chiar și ultimele știri mondene, ei vor prefera să își anuleze abonamentele la televiziunea prin cablu și să rămână doar cu acela de internet. Deja multe canale de televiziune au sesizat încotro se îndreaptă mass-media în viitorul apropiat și și-au construit portaluri web foarte bine structurate, locuri virtuale unde cei care le accesează pot inclusiv să urmărească live programele TV preferate.

În mintea multor românii se ridică de ceva vreme întrebarea legitimă: “De ce ar trebui să plătesc de două ori pentru același lucru?”

Chiar așa! De ce să mai plătești un abonament la televiziunea prin cablu, dacă având un televizor smart poți obține aceeași satisfacție ca privitor accesând online programele TV care te interesează atât live, cât și în reluare, inclusiv pe YouTube?

Pe lângă creșterea interesului consumatorilor pentru programe de divertisment calitative, trebuie spus că și emisiunile sportive, ca să nu mai vorbim de cele mondene, sunt din ce în ce mai vizionate pe plan internațional. Inclusiv la noi în țară se remarcă un interes crescut în acest sens.

A avea un canal de televiziune în România în prezent este, orice s-ar spune, o mare provocare pentru acționarii unui post. Dar cu multă creativitate, cu profesioniștii potriviți, lucrurile pot ca să intre pe un făgaș profitabil atât pentru angajații media, cât și pentru utilizatori.

Publicul fiind mult mai informat și mai greu de păcălit acum cu emisiuni tv de proastă calitate, investiția în programe originale va trebui să fie la un nivel înalt în 2020 pentru ca o televiziune să poată să se lupte de la egal la egal cu ceea ce se produce acum în online.

Acest instrument  magic denumit telecomandă!

Dacă nu cu mulți ani în urmă se spunea că dacă nu îți place ce se difuzează la tv pe un anumit canal, ai telecomanda la îndemână ca să îl schimbi cu altul, acum (când nici telecomenzile nu mai sunt ceea ce erau odată, devenind și ele foarte inteligente!) poți mult mai mult.

Ești în măsură folosind telecomanda smart nu doar să schimbi de pe un canal tv pe altul, ci chiar să intri în online fie pentru a accesa un canal plătit de filme sau sport care îți place în mod deosebit deoarece difuzează acel conținut de calitate pe care îl cauți, fie ca să îți verifici email-urile,  să vezi ce  au mai postat prietenii pe rețelele de socializare sau să urmărești ultimul clip muzical al formației favorite, melodie ce s-ar putea să nu fie niciodată difuzată la televizor.

Mai mult decât atât, ceea ce diferențiază un program de pe un canal de televiziune clasic de o emisiune pe care o urmărești în online constă și în faptul că poți să îți exprimi punctele de vedere cu privire la respectivul conținut audio-video, să comentezi și/sau să votezi dacă ți-a plăcut sau nu ceea ce ai vizionat.

În online te transformi din simplu consumator pasiv al unui program de televiziune într-un participant activ, iar canalele TV românești de prestigiu, precum B1 TV, au sesizat acest lucru și de aceea oferă fanilor pe care îi au posibilitatea unei interacțiuni directe. Acest fapt aduce beneficii evidente pentru ambele părți.

În concluzie, indiferent de ceea ce spun unii și alții, televiziunea nu  va pieri în anii ce vin, ci doar se va transforma pentru a fi în armonie cu epoca pe care o trăim.

La fel precum cărțile tipărite au lăsat locul celor digitale și audio, aidoma și televiziune va fi din ce în ce mai prezentă în online, unde, folosind instrumentele specifice mediului virtual va putea să facă o conexiune mai bună cu publicul căruia i se adresează.

Cele mai citite articole

Cele mai citite articole

You may also like

banner desktop banner mobil