Home Viata sanatoasa Metode preventive în fața frigului iernii – Cum să ai grijă de oasele tale?

Metode preventive în fața frigului iernii – Cum să ai grijă de oasele tale?

by GetLokal.ro

Osul este construit după aceeași regulă ca și betonul armat – este o creație extraordinară. Foarte rezistent la strivire – ca cimentul – și rezistent la întindere și îndoire, ca oțelul! Dar asta nu-i tot! Osul se poate regenera extrem de rapid – oricine a avut un picior în ghips a observat care este puterea de reparare a oaselor. Nu trebuie să uiți că rolul hematopoietic al oaselor te menține sănătos. Prevenirea se bazează pe un principiu foarte simplu, toată lumea îl știe – mișcarea și alimentația corectă. Dacă este vorba despre nutriția optimă în prevenirea osteoporozei, pentru că așa trebuie abordată această problemă, trebuie să ții cont de vitamine și minerale. În opinia multor experți, consumul ingredientelor potrivite din alimente este baza, dar, în epoca cunoștințelor actuale, se vorbește din ce în ce mai mult despre suplimente. Cu siguranță, produsele alimentare disponibile pe piață de la an la an își pierd valoarea nutritivă în favoarea unor soluții simple și rapide, de aceea subiectul suplimentării pare să fie important.

Iată cum poți să ai grijă de oasele tale și cum poți să previi îmbătrânirea prematură a acestora

Efort fizic regulat. Oasele feminine au nevoie de mai multă atenție, mai ales în timpul sarcinii. Pentru formarea unui mic organism sunt necesare resursele de care dispune viitoarea mamă. În acest timp, fitnessul și alimentația ar trebui să fie o prioritate.

Proteina conținută în alimente este implicată în sinteza colagenului, precum și a altor proteine ​​din matricea osoasă. Unele studii arată un efect benefic al consumului de proteine ​​asupra densității osoase. 10-15% din necesarul zilnic este încă un standard care merită considerat rezonabil. Proteinele pot fi obținute și din suplimentele pentru oase de la Nutriland, care conțin aportul optim și necesar organismului.

Calitatea produsului contează. Problema constă în luarea în considerare a prea multă carne consumată, care urmează să fie cauza pierderii excesive de calciu din oase. Pentru a risipi îndoielile – orice produs în exces va avea efecte negative. Ar trebui să menții cantități rezonabile din fiecare dintre componentele dietei, deoarece sarcina ta este să oferi doza potrivită de energie sănătoasă.

Grăsimile – excesul lor crește, cu siguranță, excreția de calciu din organism, dar menținerea unei bune calități de 25-30% din necesarul zilnic este o practică adecvată.

Carbohidrați complecși – 50-65% din necesarul zilnic, din care 10% zaharuri simple reprezintă restul energiei din meniul tău.

Cele mai citite articole

Care sunt vitaminele și mineralele bune pentru oase?

Vitaminele și mineralele ar trebui să provină dintr-o varietate de surse, atât animale, cât și vegetale. Compromisul, în acest caz, înseamnă câștig. Consumul cantității potrivite de calciu, precum și activitatea fizică la vârsta adultă timpurie duce la o masă osoasă optimă și maximă.

Calciu – cererea este dictată de transformările sale și participarea la formarea oaselor, valoarea fiind estimată la 1300 de mg pe zi (atât la copii, cât și la adulți).

Fosfor – raportul dintre calciu și fosfor într-un organism adult sănătos este de 1:1. Este strâns legat de metabolismul calciului, prin urmare – aportul prea mare și prea scăzut de fosfor va interfera cu transformarea acestuia. 700 de mg de fosfor pe zi reprezintă doza optimă.

Magneziul – în natură, totul este dependent. Organismul se străduiește pentru echilibrul mineral, prin urmare, creșterea calciului și a fosforului duce la o deteriorare a absorbției de magneziu – în astfel de situații este nevoie de o mai mare dozare a acestuia.

Așadar, urmând acești pași (mișcare fizică regulată și consum de alimente sau/și suplimente bogate în vitamine și proteine) vei reuși să menții sănătatea oaselor chiar și în timpul iernii.

Sursa foto: unsplash.com

Cele mai citite articole

You may also like

banner desktop banner mobil